۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی بلانچارد

دانلود کاملترین فایل خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی بلانچارد  ترجمه علی علاقمند در قالب pdf به صورت کامل با بهترین کیفیت آماده شده است.

دانلود کامل ترین خلاصه و سوالات کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی و بلانچارد

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه  کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی بلانچارد

۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایران ایرانیان

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا ک هاوالدار

دانشجویان و کاربران گرامی این محصول کامل ترین و جامع ترین مورد نظر شامل خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه دکتر عبدالوند و دکتر نیکومرام می باشد که در قالب فایل pdf (پی دی اف) در حجم 110 صفحه به همراه فایل پاورپوینت (PowerPoint) در حجم 103 اسلاید با بهترین کیفیت و حاوی نکات مهم این درس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا ک هاوالدار

شامل دو فایل:

فایل pdf (پی دی اف) در حجم 110

فایل پاورپوینت (PowerPoint) در حجم 103 اسلاید

خلاصه و جامع و کامل و کاربردی

بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرفی

وظایف اصلی مدیریت بازاریابی هم در مصرفی و هم در صنعتی کاربرددارد. این وظایف عبارتند از: تصمیم گیری در مورد بازارهای هدف، شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف، توسعه کالاها و خدمات برای برآوردن الزمات این بازارها و تکامل برنامه ها یا استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان موردنظر و برآوردن نیازهای آنان بصورت سریع تر و بهتر از رقبا…

دانلود کامل ترین خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا ک هاوالدار
دانلود کامل ترین خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

فهرست:

فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی

فصل دوم: محیط و شناسایی بازارهای صنعتی

فصل سوم: ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید

فصل چهارم: روابط خریدار – فروشنده

فصل پنجم: اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی

فصل ششم: تقسیم‌بندی بازار، هدف‌گیری و جایگاه‌یابی صنعتی

فصل هفتم: استراتژی محصول و ارائه‌ی محصول جدید

فصل هشتم: کانالهای توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی

فصل نهم: مدیریت فروش شخصی

فصل دهم: ارتباطات بازاریابی؛ تبلیغات، ارتقای فروش، روابط‌عمومی، و بازاریابی مستقیم

فصل یازدهم: استراتژیها و سیاستهای قیمت‌گذاری صنعتی

فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی سیف” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا ک هاوالدار

۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایران ایرانیان