علائم ارگاسم در زنان و علائم ارگاسم گرداوری شد

علائم ارگاسم در زنان

 

ارگاسم در زنان یعنی یک حرکت آرام به سوی افزایش میل جنسی که در نهایت به اوج خود خواهد رسید. در آن زمان برخلاف مردان یک زن رفتار متفاوتی را از خود نشان می دهد. معمولا در هر رابطه جنسی رسیدن به این فاز از لذت جنسی بسیار مهم است ، زیرا در آن زمان یک مرد می داند که توانسته با رفتارهای مناسب خود همسر خود را راضی کند. معمولا علائم ارگاسم در زنان متفاوت است اما آشنایی با شایع ترین آنها اهمیت ویژه ای در برقراری و تجربه کردن رابطه های جنسی پی در پی خواهد داشت.

همانطور که اطلاع دارید رسیدن به ارگاسم در زنان کاملا متفاوت از مردان است ، مردان این پروسه را در مدت زمان کمتری تجربه می کنند اما خانم ها برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز به مدت زمان بیشتری خواهند داشت. بنابراین به زنان خود احترام بگذارید ، زیرا این رفتار از روی بی میلی یا مشکل در برقراری ارتباط از سوی شما نیست ، آنها سیستمی متفاوت از شما دارند. امکان دارد که پس از برقراری یک رابطه به شما پشت شود. نگران نباشید و خوشحال باشید زیرا این یکی از علائم ارگاسم در زنان می باشد.

در این زمان کاری مهم برعهده دارید و آن هم در آغوش گرفتن همسرتان است. رابطه ی جنسی تنها دخلو نیست بلکه پروسه ای طولانی است که نیاز به یک سری از اقدامات و بیان احساسات در قبل و پس از رابطه دارد. بنابراین هیچ گاه با خستگی وارد یک رابطه جنسی نشوید ، زیرا هم شما و هم فرد مقابل به اوج لذت جنسی نمی رسید و در نتیجه باید دردهای ناشی از آن را تحمل کنید. اگر همسر شما در خصوص این رابطه با شما سخن می گوید نشان دهنده ارگاسم در زنان است.

به رفتار او دقت کنید ، معمولا نفس های تندی دارند ، همچنین در نهایت به شما لبخند می زنند. این لبخند و خوشحالی و خوش رفتاری تا چندین روز پس از برقراری رابطه جنسی ادامه خواهد داشت. اگر او نمی تواند راه بروید از او بخواهید تا هرچه می خواهد به شما بگوید ، زیرا پس از برقرار کردن یک رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم در زنان راه رفتن به دلیل لرزش های متوالی امکان پذیر نیست.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت ارضا زن و مرد