روغن کرچک و تأثیر آن بر مو و روغن کرچک و مو گرداوری شد

روغن کرچک و تأثیر آن بر مو

 

بارها نام روغن کرچک را در بسیاری از محافل علمی و همچنین در بین دوستان و اطرافیان خود شنیده ایم ، چه خوب است که در خصوص مزایای این روغن بیشتر بدانیم. یکی از مهم ترین موارد کاربرد روغن کرچک در خصوص زیبایی و پر پشتی موها می باشد. موهای صاف و حالت پذیر ، رویایی ترین چهره را به شما می دهد ، اینکه در هر شرایط آب و هوایی از یک زیبایی برخوردار باشید یک موهبت به شمار می آید. با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین تأثیرات روغن کرچک آشنا نماییم.

بهتر است روغن کرچک را زمانی که از حمام خارج می شوید و موهایی خیس دارید مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که شرایطی برای رفتن به حمام ندارید می توانید با استفاده از آب پاش به خیس کردن آنها بپردازید. تأثیر روغن کرچک بر روی مو زمانی به بالاترین حد خود می رسد که این روغن با فضایی مرطوب همراه باشد. احتمال ریزش این روغن بر روی موهای شما وجود دارد بنابراین بهتر است تا لباسی کهنه را بر تن کنید.

تأثیر روغن کرچک بر روی مو نیاز به زمان دارد. بنابراین این روغن را بر روی پوست سر و موهای خود قرار دهید ، در حدود پنج دقیقه ماساژ را برای ارتباط مستقیم این روغن بر روی پوست سر و تغذیه بیشتر ریشه مو انجام دهید. روش ماساژ دادن روغن را بر روی پوست سر به صورت دایره ای به کار ببرید. سعی کنید تا روغن کرچک به تمامی تارهای موی شما برسد ، می توانید کمی از این روغن را بر روی انگشت دست خود بریزید و از دستان خود به عنوان یک شانه استفاده کنید.

روغن کرچک به زودی بر روی موهای شما رطوبت خود را از دست خواهد داد. بنابراین نیاز است تا کلاهی از جنس پلاستیک تهیه نموده و بر روی آن قرار دهید. سپس حوله ای را داغ و بر روی این کلاه قرار دهید. بدین ترتیب به صورت غیر مستقیم یک حرارت ملایمی را به موهای خود انتقال خواهید داد.

پس از چند دقیقه موهای خود را بشویید ، برای شستن عجله نکنید ، زیرا این روغن به کندی از موهای شما از بین خواهد رفت. درمان کردن رویش مو با استفاده از این روغن نیاز دارد تا به مدت چهار هفته و هر روز انجام  شود. هیچ گاه از روش های شیمیایی برای پرپشت کردن و زیبایی موهای خود استفاده نکنید ، در ابتدا روش های سنتی را به کار ببرید ، زیرا قطعا به نتیجه می رسید.