خواص روغن سیر گرداوری شد

خواص روغن سیر

 

سیر ماده ای با خاصیت آنتی بیوتیکی می باشد که برای تمامی افراد قابلیت استفاده دارد. سیر با بوی تیز و زننده ی خود دافع خوبی برای انواع باکتری ها ، ویروس ها و قارچ های مزاحم می باشد. هریک از این عوامل در تمام بدن ما پراکنده شده و سلامتی را از بدن ما بیرون خواهد کرد. برخی به صورت موضعی و برخی دیگر هم تأثیر داخلی برجای می گذارند. از خواص بسیار مهم روغن سیر تأثیر آن بر زیبایی موهای سر می باشد. یکی از روش های رعایت بهداشت مو استفاده از روغن سیر خواهد بود.

شاید در نگاه اول روغن سیر به عنوان روغنی معجزه گر برای سلامت و زیبایی موها به نظر نیاید اما در حقیقت چنین است. بسیاری از افراد از داشتن موهای پرپشت ، درخشان و بسیار تمیز خود لذت می برند اما افرادی هم هستند که نمی دانند چگونه و از چه روشی می توانند به این لذت نایل شوند. یکی از راه های زیبایی موهای سر و جلوگیری از بدحالتی در موها استفاده از روغن سیر خواهد بود.

روغن سیر بر روی موهای شما با تأثیر فوق العاده ی خود می تواند شوره ی سر و ریزش مو را از بین ببرد. بنابراین روغن سیر بر مقاوم سازی ریشه ی موهای شما ، حفظ تعادل میزان چربی در پوست سر شما مفید می باشد. با افزایش میزان مقاومت ریشه ی موهای شما ، موهایی با خاصیت رشد بیشتر خواهید داشت و بر میزان تراکم آن نیز افزوده خواهد شد. در داخل روغن سیر مقداری از گوگرد وجود دارد و به همین دلیل می تواند به تارهای شما مقاومت لازم را ببخشد.

اگر در زمره ی افرادی هستید که پوست سر شما آماده ی ابتلا به انواع قارچ می باشد و همواره از این نوع بیماری ها در عذاب هستید می توانید از روغن سیر به عنوان راه حلی پیشگیری کننده از انواع بیماری های مربوط به قارچ ها استفاده نمایید. پس از مصرف روغن سیر محیط مناسبی برای رشد قارچ ها بر روی پوست سر شما وجود نخواهد داشت و در نتیجه از موهای شما محافظت خواهد شد.

با استفاده از روغن سیر میزان مقاومت در موی شما بالا می رود بنابراین دیگر با حالت هایی نظیر موخوره یا شکسته شدن هر تار موی سر روبه رو نخواهید بود. تارهای موی شما بسیار صاف ، درخشان و تعداد بیشتر می باشد و از ریزش بیش از اندازه ی آنها جلوگیری خواهد شد.